Mijn eerste reis - Reisverslagen van Willemien van Riel - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Willemien van Riel - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ruim 3 weken vooral cultuur snuiven en beetje de toerist uithangen in India. Paar dagen in de week ondersteunen bij dagopvang voor gehandicapten uit de sloppenwijken en de andere dagen proberen om vrouwen uit sloppenwijken in ieder geval een leuke dag te bezorgen maar hopelijk ook structureel iets bijdrage aan een beter bestaan.

Recente Reisverslagen:

07 April 2015

afscheid speciale school en Jhalana

06 April 2015

afscheid kids

05 April 2015

Agra

03 April 2015

schilderen

02 April 2015

zonnetje straalt weer ;)
Willemien

Een droom vanaf mijn tienerjaren, om ergens als vrijwilliger te gaan werken en tevens iets van het land te zien, gaat dan eindelijk gebeuren.

Actief sinds 13 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4664

Voorgaande reizen:

18 Maart 2015 - 09 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: