verkort de eerste dagen - Reisverslag uit Jaipur, India van Willemien Riel - WaarBenJij.nu verkort de eerste dagen - Reisverslag uit Jaipur, India van Willemien Riel - WaarBenJij.nu

verkort de eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Willemien

22 Maart 2015 | India, Jaipur

Eindelijk dan lijkt de wifi te werken, pfff, dat heeft even geduurd.
Inmiddels natuurlijk goed aangekomen en gesetteld.

De eerste dag uitgebreid verslag gehad over het project, en vooral het waarom. Was verrast want het blijkt toch groter in omvang als wat ik dacht.
Daarna even de stad in geweest om wat hapjes hier en daar te proberen. Was natuurlijk meteen in vuur en vlam van de toch hele scherpe kruiden. Mijn bankpas ook meteen kwijt geraakt, dat was een hele stress en gelukkig was het de volgende dag gevonden.

Gisteren wederom de stad in geweest en je raakt niet uitgekeken van wat er zoal op straat te zien is.
Het verkeer is werkelijk een drama, geen enkele regel, stoplichten snap ik ook niet want ze rijden net zo makkelijk door rood licht. Ook zebrapaden is grappig, ze zijn er wel maar geen mens die daar rekening mee houdt, gewoon op de claxcon en maar zien dat er niemand tegen je aanrijdt.
Verder is het ook apart om overal koeien op straat te zien lopen, sommigen liggen gewoon erop en auto' s enz. rijden er netjes langs af.
Bedelaars genoeg ook en is voor mij altijd een moeilijk iets om ze te negeren. Voel me daar heel onprettig bij maar ja, anders ben je ook zo door je geld heen, zoveel.

Het appartement is prima, genoeg ruimte met wel beperkte mogelijkheden maar we redden het wel.


  • 22 Maart 2015 - 16:02

    Connny:

    Hoi lieverd ben blij dat je goed bent aangekomen en alles weer goed is afgelopen zoiets zou mij ook kunnen overkomen.Wat voor tijdsverschil is het daar? Ga lekker genieten daar en ik hoop dat het super wordt voor je . Dikke knuffel van mij xxxxxxxx

  • 22 Maart 2015 - 16:07

    An En Petra:

    Oh wat klinkt het allemaal herkenbaar. Leuk.
    Je gaat vast nog veel indrukken op doen.
    De reis zelf ook een beetje goed gegaan?
    We volgen je op de voet...

  • 22 Maart 2015 - 17:57

    Philo:

    Ha Willemien. Dank voor je leuke verslag, wat een belevenis, en de mooie foto's. Toitoitoi en dikke kus XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willemien

Een droom vanaf mijn tienerjaren, om ergens als vrijwilliger te gaan werken en tevens iets van het land te zien, gaat dan eindelijk gebeuren.

Actief sinds 13 Maart 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 4673

Voorgaande reizen:

18 Maart 2015 - 09 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: