beetje moedeloos - Reisverslag uit Jaipur, India van Willemien Riel - WaarBenJij.nu beetje moedeloos - Reisverslag uit Jaipur, India van Willemien Riel - WaarBenJij.nu

beetje moedeloos

Blijf op de hoogte en volg Willemien

01 April 2015 | India, Jaipur

Gisteren niet echt meer tijd gehad om een verslagje te schrijven en voor vandaag valt er weinig te melden. Vanmorgen voelde ik me kotsmisselijk en kwam er ook achter dat ik dus geen flessenwater in het tonnetje had zitten maar dat vieze kraanwater. Had net een nieuwe gekregen met ca 10 liter. Met koffie maken niet echt opgemerkt maar als je het zo drinkt meteen. Hele dag op bed gelegen dus maar het gaat al weer.
Het programma verder verloopt zoals alles hier, chaotisch en je weet morgens nooit wat er van je verwacht wordt die dag. Niet echt handig als je echt wat wil bereiken. Plannen kennen ze echt niet en wordt daar een beetje moedeloos van. Als alles wat ik nog wilde doen, moet gebeuren, kom ik veel tijd te kort. Ook het boeken van mijn trip naar Taj mahal, ze plukken je kaal als ze de kans krijgen en alles op het laatste nippertje.

Voor mijn uitstapje met de kinderen dus goed opletten want anders kost het me het dubbele van de ware onkosten. Toch jammer als je de mensen van zo'n stichting uiteindelijk toch niet kan vertrouwen. Snap daar echt niks van!!

  • 01 April 2015 - 16:05

    An En Petra:

    Heeeel jammer dat jij dit ook moet ervaren.
    Het schijnt de volksaard te zijn.
    Het lijkt de belastingdienst wel, hoe komt jouw
    geld zo snel mogelijk in mijn zak

  • 01 April 2015 - 16:08

    Petra En An:

    Weer maar de helft van mijn bericht,de rest:
    Maar ondanks alles hopen wij dat je doelgroep erg
    geniet van je inbreng. En dat kan niet missen.
    En dat jij enorm geniet van dit, met zekerheid, bijzondere
    avontuur.

  • 01 April 2015 - 18:54

    Philo:

    O jeetje wat een tegenvallers. Wie kun je nog wel vertrouwen? Hoop dat je inmiddels een beetje opgeknapt bent. Hou alles in de gaten en probeer toch je ding te doen. Sterkte ermee en beterschapjes vanuit Oisterwijk XxX

  • 01 April 2015 - 19:14

    Peter:

    Kop op meid,

    tegenslag is jou niet onbekend , en dit kan je ook aan hoor !!
    Altijd blijven geloven in het goede wat jij op deze trip doet ; desnoods zelf maar dingen plannen voor zover mogelijk ... Overal zelf maar continu achteraan zitten dus , en zo weinig mogelijk aan anderen over laten waar het kan ...
    Maar ik kan me voorstellen dat dat wel enorm frustreert ! (En met jou vele andere Nederlanders in dit soort landen.)
    Zelf zou ik er GEK van worden denk ik ! ... WEET ik :-)

    Voor dat water zijn er pilletjes die ontsmetten ; anders maar eens kijken of je die daar kunt vinden , want een dag plat liggen vanwege dat water is inderdaad niet lekker nee ...
    En die dan gewoon voor de zekerheid ALTIJD gebruiken ... Of anders zelf water in afgesloten flessen kopen als dat kan ?

    Wat uitstapjes betreft , en zeker met die kinderen : is daar dan niemand anders bij van de lokale bevolking ? Die kunnen dat toch zeker wel een beetje in de gaten houden lijkt me , of zijn DAT juist diegene die jou willen belazeren ? DAT zou inderdaad wel heel triest zijn zeg ...

    Anyway : altijd goed oppassen inderdaad !!
    Maarre ... ook dicht bij huis is het vaak niet anders hoor , met name in Italie !


    Strakkies op tijd naar bed , en morgen weer met goede moed van start , zou ik je willen toewensen !

    Hou je haaks Willemien , en blijf in jezelf EN in je werk geloven !!!

  • 02 April 2015 - 00:37

    Conny :

    Ha lieverd wat n ellende allemaal en wat sneu dat je ziek bent geworden van dat vieze water maar daar kon je op wachten he niet meer water drinken maar cola is ook goed .En wat betreft het niet meer vertrouwen van mensen is toch wel erg ze zullen zich zelf altijd verrijken hoe vervelend het ook is , en nu zelfs nog waar je met je neus bovenop staat wat n frustratie moet dat voor je zijn . JIJ WIL DIE MENSEN IETS GOEDS MEEGEVEN MAAR MAKEN DAAR MISBRUIK VAN .Dit doet mij ook zeer lieverd maar je bent weer n ervaring rijker.hoop je snel weer te zien HOU JE TAAI XXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willemien

Een droom vanaf mijn tienerjaren, om ergens als vrijwilliger te gaan werken en tevens iets van het land te zien, gaat dan eindelijk gebeuren.

Actief sinds 13 Maart 2015
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 4671

Voorgaande reizen:

18 Maart 2015 - 09 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: