schilderen - Reisverslag uit Jaipur, India van Willemien Riel - WaarBenJij.nu schilderen - Reisverslag uit Jaipur, India van Willemien Riel - WaarBenJij.nu

schilderen

Blijf op de hoogte en volg Willemien

03 April 2015 | India, Jaipur

Vanmorgen aangekomen bij de dagbesteding, stond alle zooi al netjes buiten. Begonnen met een beetje schoonmaken en gaten vullen in de muur. Toen de grote emmer geopend en werd, na een beetje mengen al verdeeld in 2 emmers. Tuurlijk handig als je in verschillende ruimtes wil werken maar toen werd er in elke emmer, ook nog eens net zo veel water bijgegooid. Riep meteen van 'nee' maar toen stonden ze me net aan te kijken van; wat nu weer, haha. Dat was normaal en mijn reden om het niet te doen, vonden ze helemaal vreemd, zo doen we dat hier.....ja, dat kan kloppen maar wilde het goed doen. Mijn mond verder maar gehouden en maar gedacht dat als degene van de dagbesteding hier blij mee zijn, ik het ook goed vind.
Het was weer bloedheet dus half in de middag gestopt en een nog grotere bende achtergelaten als toen we kwamen, hahah. Nog lang niet klaar maar toch al redelijk opgefrist.
In het weekend gaan ze nog verder met alles en maandag gaan we even een kijkje nemen naar het eindresultaat.
In het weekend eindelijk de toerist uithangen met een tripje naar
Agra, Taj Mahal.

  • 03 April 2015 - 16:14

    An En Petra:

    Helemaal geweldig weer!
    Geniet van je tripje. Wordt een "once in a Lifetime".

  • 03 April 2015 - 19:36

    Peter:

    Hey schilder ,

    waar blijven die foto's nou van jouw harde werk ?
    Ik bedoel maar : als je zegt dat je vandaag een grotere bende achter gelaten te hebben als toen je kwam willen de thuisblijvertjes dat uiteraard OOK graag zien he ? ;-)

    Maar als ik het goed begrijp gaan zij zelf dit weekend verder met schilderen ZONDER jouw supervisie ??
    ... Als DAT maar goed komt , hihi !

    Anyway : hopelijk gaat jouw weekend-tripje nu WEL helemaal goed !!
    We zien hier graag de foto's tegemoet , uiteraard ...

    O ja : hier is het dit weekend Pasen : kennen ze dat daar ook ? Zal wel niet zeker ?


    Fijn weekend gewenst zonder onaangename verrassingen !

  • 03 April 2015 - 22:11

    Conny:

    Hoi lieverd
    Wat weer n avontuur om te gaan schilderen als het maar weer mooi wordt toch!!
    Het gaat niet altijd zo als wij willen ik zou daar niet tegen kunnen knap van je .Ik hoop dat je een gezellig weekend hebt zonder strubbelingen en ga lekker genieten want dat heb je wel verdiend .
    Vandaag weerdruk geweest met vrijwilligers werk met 2 cliënten van Prisma ik kan het ook niet laten
    he.
    Heel fijne Paasdagen en ik wacht weer vol ongeduld op je volgende verslag van je weekend.

    Liefs Conny

  • 04 April 2015 - 10:54

    Odile:

    geniet maar `ns van je vrije weekend. Knap hoe je bezig bent!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ga `n leuk dealtje zoeken voor als je weer terug bent

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willemien

Een droom vanaf mijn tienerjaren, om ergens als vrijwilliger te gaan werken en tevens iets van het land te zien, gaat dan eindelijk gebeuren.

Actief sinds 13 Maart 2015
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 4658

Voorgaande reizen:

18 Maart 2015 - 09 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: