aftellen - Reisverslag uit Steenbergen, Nederland van Willemien Riel - WaarBenJij.nu aftellen - Reisverslag uit Steenbergen, Nederland van Willemien Riel - WaarBenJij.nu

aftellen

Door: Willemien

Blijf op de hoogte en volg Willemien

13 Maart 2015 | Nederland, Steenbergen

Ongeveer klaar met werken nu dus alle tijd om de laatste voorbereidingen te doen voor mijn reisje. Dit is niet zo spannend maar even als test of het programma werkt

  • 13 Maart 2015 - 09:06

    Mandy:

    Het werkt prima. Succes met de laatste voorbereidingen. En alvast een goede reis toegewenst! Gr, Mandy

  • 13 Maart 2015 - 11:18

    Philo:

    Spannend allemaal. Veel succes en vooral ook genieten en indrukken opdoen XX

  • 13 Maart 2015 - 12:35

    Mira :

    Geniet er ook een beetje voor mij van! Je zult veel zien en leren. Ik hoop dat je het heel erg naar je zin gaat hebben!

  • 13 Maart 2015 - 13:05

    Ed:

    goede reis Willemien!

  • 13 Maart 2015 - 13:10

    Miranda Van Kouteren:

    Willemien,
    eindelijk is het bijna zover, je hebt er lang naar toe gewerkt en naar uit gekeken.
    heel veel plezier ben benieuwd naar al je verhalen

    Groetjes miranda

  • 13 Maart 2015 - 14:03

    De Buuf:

    Goede reis!!!!

  • 13 Maart 2015 - 15:01

    Christien:

    Willemien heel veel plezier toegewenst .

    Groetjes

  • 13 Maart 2015 - 15:24

    Ingrid Brouwers :

    Heel veel succes. Geniet ervan.
    Ben zeer benieuwd naar de reisverslagen.

    Groetjes en goede reis!

    Ingrid

  • 13 Maart 2015 - 17:25

    Ans Neggers:

    Succes, veel plezier, geniet ervan en pas goed op jezelf. Goede reis, groetjes.

  • 13 Maart 2015 - 17:52

    Jolanda:

    Ik heb mijn emailadres toegevoegd aan de mailinglist.
    Zo krijg ik automatisch bericht bij een nieuw verslag :-)
    Ik wil ook! India is geweldig :-)

  • 13 Maart 2015 - 20:04

    Jolanda:

    heel veel plezier en succes!! Ben heel benieuwd naar je verhalen

  • 13 Maart 2015 - 20:26

    Johanneke:

    heel veel succes met de voorbereidingen...!!

  • 17 Maart 2015 - 14:18

    An En Petra:

    Hey Willemien, maak er een prachtige reis van! Dat je maar veel mooie indrukken mag opdoen. We volgen je op de voet. Liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willemien

Een droom vanaf mijn tienerjaren, om ergens als vrijwilliger te gaan werken en tevens iets van het land te zien, gaat dan eindelijk gebeuren.

Actief sinds 13 Maart 2015
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 4656

Voorgaande reizen:

18 Maart 2015 - 09 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: